سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه یاران سفر کردند و رفتند / خدایا نوبتم پس کــی می آید ...
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

دست از طلب بر ندارم تا کام من برآید یا تن رسد به جانان و یا جان ز تن برآید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
لوگوی وب
بوی شهادت
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

1 ـ انشاء الله با توفیق خداوند متعال در ادای وظیفه موفق باشیم و بتوانیم شکرگزارین این نعمت گرانقدر الهی یعنی انقلاب که دستاورد خون هزاران شهید بخون خفته و با پرداخت بهای گران ، یتیمها ، معلولیتها ، مظلومیتهای مردم دلاور و شهیدپرور ایران است باشیم . شکرگزاری این نعمت فقط­­با عمل میسر است و تنها با شعار نمی توان پاسدار این خونهای گرانقدر شد . هر کس به حد توان خود، یکی با شرکت در جهاد سازندگی ، دیگری با کمک مالی و آن یکی با شرکت در جبهه خلاصه هر کس به حد توان خود و الحمدالله ملت ما عامل بوده و انشاءالله تلاش بیشتری را در این جهت پیشه خود خواهد کرد.

2 ـ عزیزان شما با سربلندی و افتخار در جبهه های نبرد مشغول حفاظت از این خونهای گرانبها می باشید و امیدوارند که با توفیقات الهی بتوانند تا آخرین قطره خون خود همچون رهبرشان حسین (ع) پاسدار مکتب سرخ و خونین اسلام که امام حسین (ع) جان خود را فدای آن کرد باشند .

3 ـ مادر ، پدر ، برادر و خواهرم شما نیز وظیفه ای بس سنگین در رابطه با پشت جبهه دارید . با حضور خود در صحنه، پاسدار حرمت این خونهای مظلوم باشید .

مادر و پدر عزیز که برای من زحمتها کشیده اید بدانید که اولاد امانتی بیش در نزد شما نیست و شما خوشحال باشید که فرزندی تربیت کردید که لیاقت داشته باشد انشاء الله خدمتگزار اسلام باشد و از خدا بخواهید که ما را در این امر مهم توفیق عنایت فرماید تا ما شرمنده خانواده محترم شهدا و مفقودین و معلولین و مجروحین و اسراء نباشیم .

درود و سلام خدا بر شما پدر و مادرانی که فرزندان خود را در راه اسلام با روی باز و سینه ای فراخ به قربانگاه اسماعیل می فرستید در این راه صبر را همواره پیشه می کنید . بدانید که شما در روز محشر رو سفید هستید . تسلیم رضای خدا باشید که خداوند بخشنده و مهربان است . و صلاح ما را هم خدا بهتر می‌داند و در سختیها و مصائب صبر و استقامت پیشه کنید که ان الله مع الصابرین است .

بار الهی عمر ما بستان تمام             لحظه ای افزای بر عمر امام           (التماس دعا)      محمد ناصر اشتری ـ انرژی اتمی

 




نویسنده تخریبچی در پنج شنبه 87/5/10 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم